Tilskud til generel befordring 2021/2022

Det er nu muligt at søge tilskud til generel befordring 2021/2022. Befordringstilskud kan søges ved afstande over 5 km og max. 15 km pr. vej mellem skole og hjem – dette målt på krak.dk og for den korteste rute.

Er man berettiget til tilskuddet, gælder det for et helt skoleår og vil blive fratrukket skolepengeopkrævninger i perioden februar til juli 2022.

Tilskud til generel befordring administreres af Fordelingssekretariatet for friskoler og private grundskoler og tilsagn om tilskud udsendes i december 2021. Vi kan derfor først til den tid oplyse om tilskuddets størrelse og fordeling.

Find ansøgningsskema til udfyldelse her.

Ansøgningsskemaer sendes til kontor@farumlilleskole.dk eller afleveres i skolens sorte postkasse ved hovedbygningen senest den 15. oktober 2021.

Kontakt os endelig i tilfælde af spørgsmål.