Find vej

Skolen ligger i skønne omgivelser i den nordlige del af Farum.

Vi har skoven lige uden for døren, og så er det nemt at komme hertil med både bil, bus og cykel.

Vores adresse er:

Farum Lilleskole
Regimentsvej 16
3520 Farum

Bil

Skolen ligger på den gamle kasernegrund (Farum Kaserne) få hundrede meter fra Slangerupvej, og det er derfor nemt at komme hertil i bil.

Det tager fx kun ca. 10 minutter at køre hertil fra Værløse, Birkerød, Allerød og Ganløse.

Offentlig transport
Bus 333 standser lige ved skolen (stoppested “Farum Kaserne”) og kører fra Farum St., bl.a. forbi Akacietorvet.

Busserne 310 R og 335 standser tæt ved skolen i stoppestedet “Lillevangsvej” på Slangerupvej (ved REMA 1000). Stoppestedet ligger kun ca. 5-6 minutters gang fra skolen.

• Fra Frederikssund, Slangerup og Lynge kan du tage bus 310 R
  • Fra Hillerød, Allerød/Lillerød og Vassingerød kan du tage bus 335
  • Fra Farum St. kan du tage bus 333

Fra Birkerød kan du fx tage bus 334 eller 500 S til Farum St. og derfra skifte til 333, 335 eller 310 R.
Fra Ganløse kan du fx tage bus 334 til Farum St. og derfra skifte til 333, 335 eller 310 R.

Tjek den nemmeste vej for dig på rejseplanen.dk