Vikarer til lærer- og pædagogtimer

Farum Lilleskole søger løbende vikarer til både lærer- og pædagogtimer

På Farum lilleskole er vi optaget af at skabe:

• Et trygt og anerkendende miljø, hvor målet er at have gode, åbne og tillidsfulde relationer både elever, lærere, pædagoger, forældre og ledelse imellem.
  • Et fagligt stærkt læringsmiljø, hvor legende og musisk-kreative tilgange er en integreret del af den faglige og sociale læring.
  • Et læringsmiljø og fritidsliv, der er præget af et godt sammen hold med masser af musik, teater og kunst.
  • Et læringsmiljø, der prioriterer oplevelser i den virkelige verden højt. Dette være sig i form af udeskole i naturen, ekskursioner i lokalsamfundet, besøg på biblioteker og museer.

Vi er overbeviste om, at den gode trivsel går forud for al læring. En lav klassekvotient muliggør et lille og nært læringsmiljø, hvor tryghed er nøgleordet for relationerne både elev-elev og elev-lærer imellem. Det er vigtigt for os, at der er tid til at se og at have tid til den enkelte elev – både i faglige og sociale sammenhænge!

Kan du se dig selv i ovenstående værdier, så hører vi meget gerne fra dig.